fredag 4 juni 2010

Fotobevis

Sänkt men sjukt fokuserad blick när startskottet släppte iväg alla oss snabba damer. Roligt att jag för ovanlighetens skull fångas på bild med båda fötterna i luften samtidigt. Det är väl annars det som beskriver innebörden av "att springa" och gångarna diskvalificeras för det beteendet.

Bara hundra meter kvar och jag springer fortfarande, båda baktassarna i luften samtidigt!

Ytterkurvan in på målrakan och jag känner att jag har bra häng på bruden som passerade mig några hundra meter tidigare, mina "10-kilo-för-mycket-för-att-vara-en-löpare" till trots!

Kolla in min galna blick! "Jag ska f-n plocka henne!" Precis i denna stund gav jag det vinnande kommandot till mina korta köttbulleben: "Trumma, klapp-klapp-klapp!"
Duellen är avgjord, kötbullebenen svarade, jag fick min meter och klockan visar min sluttid. Skönt med bildbevis, helt klart!
Hasse P:s gigantiska kamera stod för den eminenta fotograferingen, kul!

1 kommentar:

mammuth sa...

GRATTIS! Nu är du även bra på att spurta.