måndag 21 juni 2010

Sammanfattning VR (och rekord i utropstecken!)

Jag tycker att uttrycket är äckligt (jag tycker förvisso att ganska många både uttryck och enskilda ord är äckliga men...) men jag måste ändå säga att jag har "sugit hela dagen på karamellen". Som jag har sugit på den goda, stora Vätternrundankaramellen som ännu inte smält bort ur min nu virushemsökta näbb. Och den karamellen är så jäkla god!!!

Vilket fantastiskt lopp det var! I jämförelse med andra åkare så kanske inte tiden är mycket att hänga i jultallen, men utifrån våra förutsättningar och planer ser jag det som en otroligt bra runda! Ingen vägg, inte överdrivet med smärta varken in the behind, i benen eller någon annanstans i min gamla slitna kropp. Och tänk att jag inte ens blev så värst irriterad när brudmaffian beordrade mig att äta och dricka - jag bara lydde och sköljde ner ytterligare en bamsestor bit energikaka med min sliskiga energidryck!!!

Av alla lopp som jag allt som oftast plågat mig igenom har jag aldrig upplevt en sådan glädje som denna Vätternrunda gav mig, både under och efter loppet. Så många gånger som jag läst om flow utan att själv uppleva det. Begreppet måste vara beskrivningen av mig VR2010... Den rackaren kunde se in i framtiden, otroligt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, ni ska vara superstolta över tiden - kalasbra gjort:-)